Sausainiai ‘Malūno“

Medikai rekomenduoja kasdien suvalgyti po saujelę riešutų, tad kodėl nepadarius to dar skaniau? Pristatome mūsų naujieną – „Malūno“ sausainius. Nors ir tokio tipo sausainius gamina ne viena įmonė, mūsiškiai daug pranašesni. Juose riešutų ir sėklų yra kur kas daugiau – net 51,5%. Sausainiai pagaminti iš trapios tešlos, juose nėra razinų.

“Malūno” – ir skanumynas prie kavos ar arbatos, ir tuo pačiu – naudingų medžiagų šaltinis. Sausainiai padengti saulėgrąžomis, žemės riešutais, sezamais, sėmenimis, moliūgų sėkloms, tad turi daug biologiškai aktyvių medžiagų, vitaminų bei mineralų, yra puikus energijos šaltinis:

Saulėgrąžos. Jose gausu vitaminų – A, D, PP ir E, mikroelementų cinko, fluoro, jodo, kalcio, geležies, folio rūgšties, vitamino B6, magnio. Pastarojo – 6 kartus daugiau nei rupioje duonoje, kuri yra vadinama vienu iš pagrindinių šio mikroelemento šaltinis. Saulėgrąžos padeda mažinti cholesterolio lygį kraujyje, lėtina senėjimo procesus, puiki profilaktika dėl širdies ir kraujagyslių ligų.  Dėl šioms sėkloms specifinių vitaminų, jos stiprina plaukus ir nagus.

Žemės riešutuose labai daug baltymų. Riešutuose didelė antioksidantų polifenolių koncentracija, nemažas kofermento Q10, niacino kiekis, kuris padeda ląstelėms atsinaujinti, apsaugo nuo Alzheimerio ligos ir su amžiumi susijusių pažinimo problemų. Taip pat gausu vitamino E, kuris veikia kaip stiprus antioksidantas, padedantis sumažinti vėžio, širdies ir kraujagyslių ligų riziką, bei geležies, kuri būtina tinkamai raudonųjų kraujo kūnelių veiklai.

Sezamo sėklose daug maistinių medžiagų, tokių kaip omega-6 riebalų, amino rūgštys, antioksidantai flavonoidai ir fenolis, maistinės skaidulos. Sezamo sėklos turi daug cinko, magnio, kalcio, tiamino ir geležies, kuri svarbi normaliai kraujo kūnelių kraujodarai bei hemoglobino susidarymui.

Moliūgų sėklos pasižymi proteino ir cinko gausa. Jose yra net 45 proc. polinesočiųjų riebalų rūgščių, vitaminų C, E, B, PP, A ir B2, ypač didelis kiekis magnio. Šios sėklos stiprina kraujagysles ir mažina cholesterolio kiekį kraujyje.

Linų sėmenys mažina cholesterolio kiekį kraujyje. Amino rūgštys, esančios sėmenyse, ypač reikalingos augančiam bei sportuojančiam organizmui, pagerina odos būklę, greičiau auga plaukai, mažėja osteoporozės požymiai, gerėja miegas. Omega–3 rūgštys skatina plaukų augimą.

Scroll Up